HISS | DISS

Kör en liten Hiss/Diss!!!

- Att sommaren slut - Tycker det har gått föör fort, vill ha sommarlov 2012 typ...nu?

- Bloggerfy - Det är seriöst sämst nu när det har börjat kosta :(
- Bloggdesignen - Jag måste verkligen göra en ny

- Dom som typ uppdaterar sina facebook statusar varje minut - håller ni inte med om jobbigt?
- Min mobil - Jag hatar den.





-Jersey Shore - på MTV !!!
- Alexandra Stan - Hennes musik äger. Måste gå på hennes konsert nångång.
- Skinnjackor - Det är verkligen ursnyggt.

Det blev väldigt mycket mer Diss än Hiss den här gången! ;)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Fin blogg du har! Du är super söt!

Kolla gärna in min och fråga en fråga på min frågestund!

Puss Sonja :D

2011-08-29 @ 17:01:16
URL: http://soniijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
  • Till bloggens startsida
  • Här skriver två tjejer om allt från vardag och mode till foto och design.

    Namn: Erika Ålder: 14 år Intressen: Friidrott, streetdans & fotografering

    Namn: Julia Ålder: 14 år Intressen: Dans & fotografering
    RSS 2.0